Відповідно до пункту 8.1 розділу VIII Порядку обліку платників податків і зборів (наказ Мінфіну № 1588 від 09.12.2011), кожен платник податків повинен повідомляти податкову службу про всі об’єкти оподаткування або ті, що пов’язані з оподаткуванням. Таке повідомлення подається до податкового органу за основним місцем обліку.
Згідно з пунктом 8.4 цього Порядку, заяву за формою № 20-ОПП необхідно подати протягом 10 робочих днів після того, як об’єкт оподаткування зареєстровано, створено або відкрито.
Подати заяву можна в електронному вигляді через засоби електронного зв’язку, дотримуючись вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Якщо об’єкт оподаткування закривається (у тому числі через припинення діяльності підприємства чи підприємця), потрібно знову подати форму № 20-ОПП із оновленою інформацією.
При цьому у розділі 3 заяви необхідно:
Така заява подається протягом 10 робочих днів після закриття об’єкта до податкового органу за місцем обліку.
Електронний документообіг між платником податків і податковою припиняється, якщо: