У Головному управлінні ДПС у Тернопільській області відбулося чергове засідання Громадської ради. Представники громадськості разом із податківцями обговорили найактуальніші теми, які хвилюють бізнес та мешканців області.
Спершу зосередилися на податковому контролі. Заступниця начальника управління – начальниця відділу планових перевірок управління податкового аудиту Людмила Кривик та заступник начальника управління – начальник відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Андрій Вегера розповіли про мораторій на перевірки, ризикоорієнтований підхід та впровадження електронного аудиту. Також підбили підсумки роботи за дев’ять місяців: скільки перевірок проведено, які порушення найчастіше трапляються та як застосовуються штрафні санкції під час контролю за використанням РРО та ПРРО.
Далі увагу зосередили на темі роботи із заборгованістю з податку на нерухомість і земельної плати. Начальник управління по роботі з податковим боргом Микола Рудницький розповів про стан заборгованості та заходи, які вживає податкова служба для її зменшення. Зокрема, розповів про тісну взаємодію в питаннях погашення заборгованості по майнових податках із територіальними громадами Тернопільщини.
Завершальним акцентом стала тема нововведень, які запрацювали із 1 жовтня цього року. Йдеться про мінімальний розмір заробітної плати для працівників у сфері роздрібної торгівлі алкоголем, тютюновими виробами, рідинами для електронних сигарет та пальним. Про це розповіли начальниця відділу ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального управління контролю за підакцизними товарами Наталія Кунцьо та начальник управління оподаткування фізичних осіб Володимир Брудко, які пояснили, чому зміни важливі для забезпечення прозорих правил гри на ринку.
Засідання відбулося у форматі відкритого діалогу: учасники запитували, дискутували та ділилися досвідом. Така комунікація допомагає представникам громадськості краще розуміти нові норми та сприяє партнерству між податковою службою та платниками податків.