У Тернопільській області дедалі більше людей переходять на цифрову взаємодію з державою. Так, за 9 місяців цього року фахівці відділу реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Тернопільській області вже надали 16 172 сертифікати електронного підпису.
Цифровий ключ відкриває чимало можливостей: підписувати документи онлайн, користуватися державними порталами, працювати в Електронному кабінеті платника податків чи мобільному застосунку «Моя податкова».
Для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг потрібно:
Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не здійснюють продаж і не видають носії для ключів.
Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Новий ключ буде дійсним протягом двох років.
Адреси пунктів реєстрації в області:
- м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, Центр обслуговування платників, к. 122;
- м. Чортків, вул. Шевченка, 23, Чортківська ДПІ.