При зупиненні реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно з пунктом 10 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, контролюючий орган надсилає платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації у той же операційний день. Квитанція формується в автоматичному режимі, надсилається в електронному вигляді у текстовому форматі та є підтвердженням факту зупинення.
Для отримання детальної інформації щодо таких податкових накладних або розрахунків коригування слід скористатися Електронним кабінетом платника податків, доступ до якого здійснюється за адресою https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини кабінету надається після електронної ідентифікації користувача за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), MobileID, BankID, Дія Підпису або хмарного КЕП через id.gov.ua.
У меню «Заяви, запити для отримання інформації» користувач може створити запит за формою J/F 1320101 – «Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних стосовно податкових накладних та розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено». У цьому запиті вказується необхідна інформація на певну дату.
Також в Електронному кабінеті доступний режим «ПН/РК, реєстрація яких зупинена» у меню «Моніторинг ПН/РК». Там міститься інформація щодо зупинених податкових накладних та розрахунків коригування з розбивкою за періодами та контрагентами. Крім того, при перегляді конкретного документа через активне посилання на його реєстраційний номер відображається інформація про подання пояснень і копій документів до зупинених ПН/РК.