За січень-липень 2022 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 34 звернення громадян, з яких 100 % письмових заяв (листів), в тому числі 9 – засобами електронного зв’язку та 25 – поштою.
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики (34 звернень, або 100 % від загальної кількості), найпоширеніші з них: щодо контрольно-перевірочної роботи – 15 звернень, або 44,1 %, щодо інформування про ухилення від сплати податків – 12 звернень (35,3 %), та щодо інших питань – 7 звернень.
Станом на 31 липня ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 29 письмових звернень (85,3 % від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення та вирішено позитивно 24 звернення, 2 – повернено авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян, 3 – не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». По 5 зверненнях термін виконання в звітному періоді не настав.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж 7 місяців 2022 року надійшло 3 анонімних звернення. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень надійшло 1 звернення від пенсіонера, в інших випадках соціальний стан не визначено.