За січень-листопад 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 748 звернень громадян, з яких 330 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 342 – поштою, від міністерства та інших органів влади – 57, від інших установ, організацій – 19.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: щодо інформування про ухилення від сплати податків – 49 звернень (7%), контрольно-перевірочної роботи – 75 звернень (10%), щодо сплати місцевих податків, в тому числі податку на майно – 489 звернень (65%), реєстрації та обліку платників податків – 26 звернень (3%), податкова звітність – 26 звернень (3%), єдиний соціальний внесок – 7 звернень (1%), з інших питань – 76 звернень (10%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 713 звернень (95% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення – 89 звернень, вирішено позитивно – 612 звернень, 12 звернень не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-листопада 2025 року надійшло 12 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень 22 звернення надійшло від пенсіонерів, 6 звернень – від військовослужбовців, 1 звернення – від пенсіонера з числа військовослужбовців, по 727 зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень: 20 звернень надійшло від учасників бойових дій, 4 звернення – від осіб з інвалідністю ІІ групи, 2 звернення – від учасників війни, 1 звернення – від ветерана військової служби, 1 звернення – від багатодітної сім’ї, по 729 зверненнях категорія авторів звернень не визначена.