За січень-жовтень 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 670 звернень громадян, з яких 295 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 307 – поштою, від міністерств та інших органів влади – 50, від інших установ, організацій – 18.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: щодо інформування про ухилення від сплати податків – 47 звернень (7%), контрольно-перевірочної роботи – 69 звернень (10%), щодо сплати місцевих податків, в тому числі податку на майно – 434 звернень (65%), реєстрації та обліку платників податків – 26 звернень (4%), податкова звітність – 23 звернення (3%), єдиний соціальний внесок – 5 звернень (1%), з інших питань – 66 звернень (10 %).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 639 звернень (95% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 83 звернення, вирішено позитивно 545 звернень, 11 звернень не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-жовтня 2025 року надійшло 11 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів 21 звернення надійшло від пенсіонерів, 4 звернення – від військовослужбовців, по 645 зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень: 15 звернень від учасників бойових дій, 3 звернення від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 звернення від учасників війни, 1 звернення від ветерана військової служби, 1 звернення від багатодітної сім’ї, по 648 зверненнях категорія авторів звернень не визначена.