За січень-вересень 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 568 звернень громадян, з яких 243 звернення надійшло засобами електронного зв’язку, 273 – поштою, від міністерства та інших органів влади – 34, від інших установ, організацій – 18.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: щодо інформування про ухилення від сплати податків – 44 звернення ( 8%), контрольно-перевірочна робота – 55 звернень ( 9 %), щодо сплати місцевих податків, в тому числі податок на майно – 360 звернень ( 63 %), реєстрація та облік платників податків – 22 звернення (4 %), податкова звітність – 20 звернень (4 %), єдиний соціальний внесок – 4 звернення (1 %), з інших питань – 63 звернення ( 11 %).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 491 звернення (86% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення – 75 звернень, вирішено позитивно – 4055 звернень, 11 звернень – не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня – вересня 2025 року надійшло 11 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень – 20 звернень від пенсіонерів, 4 звернення від військовослужбовця, по 544 зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 11 звернення від учасників бойових дій, 3 звернення від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 звернення від учасників війни, 1 звернення від ветерана військової служби, 1 звернення від багатодітної сім’ї, по 550 зверненнях категорія авторів звернень не визначена.