За січень-лютий 2025 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 64 звернення громадян, з яких 22 звернення – засобами електронного зв’язку, 38 – поштою, від інших установ, організацій – 4.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: інформування про ухилення від сплати податків – 8 звернень ( 12,5%), контрольно-перевірочна робота – 10 звернень ( 15,6%), щодо сплати податків – 43 звернення (67,2 %), податкова звітність – 3 звернення (4,7%) .
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 44 звернення (68,7% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 8 звернень, вирішено позитивно – 31 звернення, 5 звернень не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-лютого 2025 року надійшло 5 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень 1 звернення надійшло від військовослужбовця, 2 звернення – від пенсіонерів, по 61 зверненню соціальний стан не визначено.