Протягом семи місяців 2024 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 181 письмове звернення громадян, з яких 70 звернень надійшло засобами електронного зв’язку, 97 – поштою, від інших органів, установ, організацій – 14.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: інформування про ухилення від сплати податків – 38 звернень (21%), контрольно-перевірочної роботи – 24 звернення (13%), щодо місцевих податків, в тому числі податку на майно – 93 звернення (51%), щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 2 звернення (1%), та з інших питань – 24 звернення (14%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 154 звернення громадян (85% від усіх звернень), по 27 зверненнях термін розгляду не настав. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення на 41 звернення, вирішено позитивно – 108 звернень, 4 звернення не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 1 звернення передано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-липня 2024 року надійшло 4 анонімних звернення. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень – 9 звернень від пенсіонерів, по інших зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 1 звернення від ветерана військової служби, 2 – від учасника бойових дій, 2 – від осіб з інвалідністю, по інших зверненнях категорія авторів не визначена.