За січень-квітень 2024 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 64 письмових звернень громадян, з яких 24 звернення надійшло засобами електронного зв’язку, 29 – поштою, від інших органів, установ, організацій – 11.
Громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової та податкової політики, а саме: інформування про ухилення від сплати податків – 20 звернень ( 31%), контрольно-перевірочної роботи – 14 звернень( 22%), щодо місцевих податків, в тому числі податок на майно – 15 звернень ( 23%), щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 2 звернення (3%), та з інших питань – 13 звернень (21%).
За даний період ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 57 звернень (89 % від усіх звернень), по 7 зверненнях термін розгляду не настав. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення – 22 звернення, вирішено позитивно – 32 звернення, 3 звернення не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Впродовж січня-квітня 2024 року надійшло 3 анонімних звернень. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень – 3 звернення від пенсіонера, по інших зверненнях соціальний стан не визначено.
За категоріями авторів звернень – 1 звернення від ветерана військової служби, 1 від учасника бойових дій, по 62 зверненнях категорія авторів звернень не визначена.
Проведення особистого прийому громадян
Протягом січня-квітня 2024 року посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області проведено 16 особистих прийомів громадян. Зокрема, начальником управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС в області – 15 прийомів, начальником управління податкового аудиту – 1 прийом.
За результатами проведених особистих прийомів громадянам надано 5 усних роз’яснень.