Протягом 2022 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 79 звернень громадян, з яких 25 надійшло засобами електронного зв’язку та 54 – поштою.
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики, найпоширеніші з них: щодо контрольно-перевірочної роботи – 28 звернень, щодо інформування про ухилення від сплати податків – 20 звернень та 31 звернення з інших питань.
Станом на 31 грудня ГУ ДПС у Тернопільській області розглянуто 76 письмових звернень (96 % від усіх звернень). За результатами розгляду звернень дано роз’яснення та вирішено позитивно 67 звернень, 2 – повернено авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян, 4 – не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». По 3 зверненнях термін виконання в звітному періоді не настав.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Тернопільській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Упродовж 2022 року надійшло 4 анонімних звернення. Колективних та масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень надійшло 2 звернення від пенсіонерів, в інших випадках соціальний стан не визначено.