Протягом січня-липня 2021 року до ГУ ДПС у Тернопільській області надійшло 103 письмових звернення від 104 громадян (в тому числі 1 колективне), ще 12 звернень – анонімні.
Із загальної кількості звернень, отриманих у 2021 році, 24 надійшло поштою, 63 – засобами електронного зв’язку, 17 – подані через Центр обслуговування платників.
Письмово до органів ДПС області звернулися 104 громадяни, соціальний стан авторів звернень не визначено.
Всі отримані письмові звернення розглянуто у встановлений законом термін. Фактів розгляду звернень, виконаних з порушенням законодавчо визначеного терміну, не встановлено.
За результатами розгляду письмових звернень фахівцями ГУ ДПС у Тернопільській області надано роз’яснення по 60 зверненнях (58%); 2 звернення вирішено позитивно (1,9%); 3 звернення (2,9%) надіслано за належністю відповідно до ст.7 ЗУ «Про звернення громадян»; 17 звернень (16,5%) повернуто заявнику відповідно до ст.5 ЗУ «Про звернення громадян»; на 4 звернення надано відмову (3,9%); 17 звернень (16,5%) не підлягає розгляду, відповідно до ст.8 ЗУ «Про звернення громадян».