Упродовж січня-квітня 2021 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 78 письмових звернень від громадян, з яких 8 – анонімних. Порівняно з аналогічним періодом минулого року їхня кількість зросла на 43 заяви.
Із загальної кількості звернень, отриманих у 2021 році, 14 надійшло поштою, 50 – засобами електронного зв’язку, 14 – через Центр обслуговування платників.
За тематикою найбільше звернень надійшло щодо контрольно-перевірочної роботи – 20 звернень (25,6%), про несплату податків інформували 8 заявників (10,3%). Отримали податківці ще 30 звернень (38,5%) із питань, що не належать до їхніх повноважень.
Усі письмові звернення розглянуто у встановлений законом термін. Податківці надали роз’яснення 46 заявникам, 4 відмовили в наданні інформації, 3 звернення переадресували за належністю. Ще 16 заяв повернули авторам відповідно до ст.7 ЗУ «Про звернення громадян», а 9 звернень не підлягають розгляду, відповідно до ст.8 ЗУ «Про звернення громадян».