Як зазначають в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області, безбар'єрність – це концепція, що передбачає створення умов, у яких всі люди, незалежно від їхніх фізичних, сенсорних, інтелектуальних чи інших особливостей, мають рівний доступ до різних аспектів суспільного життя.
Сучасна податкова служба орієнтована на цифрову трансформацію, а більшість послуг уже доступні онлайн. Це дає змогу подавати декларації, користуватися програмними РРО, перевіряти бізнес-партнерів, отримувати інформаційні повідомлення на смартфон та вирішувати інші важливі питання без відвідування податкових органів. Водночас розширюються інформаційні можливості для платників: актуальні інструкції та роз’яснення розміщені на офіційному вебпорталі ДПС, постійно оновлюються відповіді на запитання у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, а через соціальні мережі поширюються відеоінструкції, інфографіка та консультаційні матеріали.
У кожному Центрі обслуговування платників фахівці готові надати допомогу щодо користування «Електронним кабінетом», створення електронного підпису чи подання звітності. Для зручності громадян працюють «гарячі лінії» та онлайн-консультації.
Віднедавна у Тернополі також розпочав роботу Офіс податкових консультантів, у якому надають відвідувачам індивідуальні консультації, знаходять вихід із конфліктних ситуацій, і найголовніше створюють безбар’єрне середовище – простір необмежених можливостей, в якому відсутня дискримінація, соціальні упередження та стереотипи, враховуються інтереси та потреби кожного громадянина.