Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 29 лютого 2024 о 12:16

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

 (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області).

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Кількість - 1 послуга.

Строк надання послуг: З моменту підписання договору по 31 грудня 2024 року (включно).

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)

На експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області

 

за ДК 021:2015(CPV) – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Надання послуги здійснювати силами Учасника (згідно Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці і соціальної політики України № 105 від 11.05.2004), протягом 8-годинного робочого дня при п’ятиденному робочому тижні згідно регламенту робочого часу Замовника та включає:

- забезпечення належного утримання адмінбудинків та прилеглих до них територій відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;

- забезпечення експлуатаційного обслуговування адмінбудинків ГУ ДПС у Тернопільській області.

Учасник повинен забезпечити надання послуги згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. №2694-XII (зі змінами), Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 р. №1264-XII (зі змінами), Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 р. №187/98-ВР (зі змінами), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-XII (зі змінами), Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами), тощо.

Прибирання приміщення та прибудинкової території, експлуатаційне обслуговування адмінприміщень здійснюється на протязі усього робочого дня.

Учасник надає  лист-гарантію щодо готовності технічного обслуговування адмінприміщень та прибудинкових територій протягом усього робочого дня за вимогою Замовника): понеділок –п’ятниця з 8:30 год. по 17:00 год.

1.      Загальна характеристика приміщень

 

Всього адміністративні приміщення, м.кв.

17407,92

Всього прибудинкова територія, м.кв.

6772,70

Всього, м. кв. :

24180,62

 

1. Забезпечення належного утримання адмінбудинків та прилеглих до них територій відповідно до санітарно-гігієнічних вимог.

2. Обслуговування електрогосподарства майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області.

3. Обслуговування газового господарства майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області.

4. Обслуговування системи централізованого водопостачання та водовідведення в адміністративних будинках майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області.

5. Забезпечення в технічно справному стані адміністративних будинків майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області.

2.  Інші вимоги:

Учасник визначає ціну послуг, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг визначені переліком.

Надання послуг передбачає надання комплексу послуг, спрямованих на забезпечення утримання в належному санітарному та експлуатаційному стані внутрішньобудинкових систем, службових приміщень та прибудинкових територій.

Учасник (в подальшому Виконавець послуг) повинен забезпечити:

— наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі;

— наявність працівників відповідної кваліфікації, в т.ч. за місцезнаходженням об’єктів обслуговування, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідні знання та досвід у наданні послуг, що є предметом закупівлі;

— погодження кандидатур працівників, які будуть здійснювати обслуговування та прибирання та будуть допущені до адмінприміщень Головного управління ДПС у Тернопільській області (філія ДПС) з Замовником;

— дотримання пропускного режиму в установі та встановленого порядку доступу до службових кабінетів Головного управління ДПС у Тернопільській області (філія ДПС) та адмінприміщень його структурних підрозділів (в т.ч. з обмеженим доступом) та їх прилеглих територій, правил техніки безпеки, правил пожежної безпеки, правил електробезпеки, вимог законодавства України щодо охорони праці та санітарно-гігієнічних норм під час надання всіх видів послуг;

- постачання технічних засобів (витратних матеріалів) за власний рахунок для належного утримання та технічного обслуговування адміністративних будинків майнового комплексу ГУ ДПС відповідно до санітарно-гігієнічних та експлуатаційних вимог  (їх вартість становить складову частину вартості експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області);

-  наявність журналу претензій щодо надання послуги;

- вчасну доставку обладнання, інвентарю та всіх необхідних витратних матеріалів та засобів (хімічні, миючі засоби, ганчірки, швабри тощо) що використовуються під час надання послуг, поставляючи їх в міру необхідності;

- заміну одноразових пакетів для сміття в кошиках та урнах по мірі необхідності;

- використання працівниками технічно справних механічних, електричних та інших технічних засобів і обладнання, необхідних для належного надання послуг;

- використання миючих, чистящих, дезінфікуючих засобів, інвентарю, інструментів, обладнання згідно з вимогами інструкцій фірм виробників та чинного законодавства України.

Періодичність надання послуг, у разі нагальної потреби, може бути змінено за заявкою замовника в залежності від виникнення відповідних потреб, у межах договірних зобов’язань та видатків Замовника на зазначені послуги.

 

3. Послуги щодо прибирання приміщення та прибудинкової території, експлуатаційного обслуговування адмінприміщень здійснювати протягом усього робочого дня: понеділок – п’ятниця з 8:30 год. по 17:00 год.,

- слюсар - сантехнік, електрик, відповідальний за газове господарство, які виконують поточну роботу впродовж робочого дня, за заявками Замовника.

Рекомендована кількість працівників для надання послуг не менше: 10 осіб -  прибиральники приміщень; 1- двірник;  1- електрик, 1- відповідальний за газове господарство, 1- слюсар-сантехнік.

Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати працівників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»).

Підпунктом «ґ» підпункту 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002  № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» передбачена виплата працівникам за використання в роботі дезінфікувальних засобів, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів, — у розмірі 10 відсотків посадового (місячного) окладу.

4. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається:

 

1.   Довідка (форма довільна) щодо можливості надання послуг згідно з вимогами.

2. Довідка про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» до тендерної документації.

3. Лист-гарантія (форма довільна) щодо згоди та безумовного дотримання учасником усіх вимог тендерної документації (у тому числі технічних).

4. Лист-гарантія щодо готовності технічного обслуговування адмінприміщень та прибудинкових територій протягом усього робочого дня: понеділок – п’ятниця з 8:30 год. по 17:00 год.

 

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

2946600,00 грн. (Два  мільйони дев’ятсот сорок шість тисяч шістсот гривень 00 коп.) з ПДВ.