Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

опубліковано 27 листопада 2023 о 11:33

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

 (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області).

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Приміщення та прибудинкова територія адміністративних будівель Головного управління ДПС у Тернопільській області на території:

1. вул. Білецька, 1, м. Тернопіль, 46003

2. вул. Текстильна,6, м. Тернопіль, 46010;

3. вул. У. Самчука,6, м. Кременець, 47003;

4. вул. Б. Хмельницького,1, м. Збараж, 47023;

5. вул. Зелена,1, смт. Підволочиськ, 47800;

6. вул. Шевченка,26, м. Теребовля, 48100;

7. вул. Кондри, 5, м. Борщів, 48702;

8. вул. Суходільська, 2а, смт. Гусятин, 48201;

9. вул. Галицька,11, м. Бучач, 48400;

10. Майдан Незалежності,10/3, м. Підгайці, 48000;

11. вул. Хмельницького,42, м. Зборів, 47201;

12. вул. Грушевського,48, смт. Козова, 47602;

13. вул. Шевченка,19, м. Монастириськ, 48301;

14. вул. Шевченка,15, м. Бережани, 47501;

15. вул. Незалежності, 19, м. Ланівці, 47402;

16. вул. Українська, 59, м. Шумськ, 47101;

17. вул. Шевченка,23, м. Чортків, 48501;

18. вул. С. Бандери,15б, м. Заліщики, 48601,

 (більш детальна інформація наведено в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 2) до цієї тендерної документації).

Кількість - 1 послуга.

Строк надання послуг: з 01.01.2024 по 31.12.2024 року включно.

Надання послуги здійснювати силами Учасника (згідно Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці і соціальної політики України № 105 від 11.05.2004), протягом 8-годинного робочого дня при п’ятиденному робочому тижні згідно регламенту робочого часу Замовника та включає:

-           забезпечення належного утримання адмінбудинків та прилеглих до них територій відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;

-           забезпечення експлуатаційного обслуговування адмінбудинків ГУ ДПС у Тернопільській області.

Учасник повинен забезпечити надання послуги згідно вимог чинного законодавства України: норм з охорони праці, оплати праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. №2694-XII (зі змінами), Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 р. №1264-XII (зі змінами), Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 р. №187/98-ВР (зі змінами), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-XII (зі змінами), Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами), тощо.

Прибирання приміщення та прибудинкової території, експлуатаційне обслуговування адмінприміщень здійснюється на протязі усього робочого дня.

Учасник надає  лист-гарантію щодо готовності технічного обслуговування адмінприміщень та прибудинкових територій протягом усього робочого дня за вимогою Замовнника): понеділок-пятниця з 8:30 год. по 17:00 год.

Загальна характеристика приміщень

 

Всього адміністративні приміщення, м.кв.

17407,92

Всього прибудинкова територія, м.кв.

6772,70

Всього, м. кв. :

24180,62

 

 

 

1.      Утримання в чистоті приміщення:

1.1. Послуги з професійного прибирання і догляду повинні відповідати вимогам даного стандарту, а також технологічним документам, що діють на послуги конкретного виду.

1.2. Перелік послуг та деталізація послуг щодо прибирання і догляду будівель, споруд і прилеглої території наведений в таблиці 1.

2. Обслуговування електрогосподарства майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області.

3. Обслуговування газового господарства майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області.

4. Обслуговування системи централізованого водопостачання та водовідведення в адміністративних будинках майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області.

5. Забезпечення в технічно справному стані адміністративних будинків майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області.

6. Інші вимоги: Учасник визначає ціну послуг, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг визначені переліком.

Надання послуг передбачає здійснення комплексу робіт, спрямованих на забезпечення утримання в належному санітарному стані внутрішньобудинкових систем, службових приміщень, та прибудинкових територій.

7. Послуги щодо прибирання приміщень та прилеглої території здійснювати протягом усього робочого дня за вимогою Замовнника: понеділок-пятниця з 8:30 год. по 17:00 год.,

- сантехнік, інженер газоводопостачання, інженер електрик, менеджер, які виконують поточну роботу впродовж робочого дня за заявками Замовника.

Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати працівників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»).

Підпунктом «ґ» підпункту 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002  № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» передбачена виплата працівникам за використання в роботі дезінфікувальних засобів, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів, — у розмірі 10 відсотків посадового (місячного) окладу.

8. Мінімальний перелік миючих засобів та інших витратних матеріалів з розрахунку на календарний місяць для прибирання.

№ з/п

Найменування товару

Бренд або характеристики

Кількість

на місяць

1

2

3

4

1

Засіб для миття поверхонь, 0,75 л.

Сан Клин Універсал або еквівалент

не менше 30 од.

2

Засіб для миття підлоги, 1,0 л.

Мr.Proper або еквівалент

не менше 40 од.

3

Порошок для чищення, 0,5 кг.

Gala або еквівалент

не менше 20 од.

4

Засіб для миття скла, 0,5 л.

Мr. Мuscle або еквівалент

не менше 20 од.

5

Засіб для прибирання вапна і ржі, 0,5 л.

Сilit або еквівалент

не менше 10од.

6

Засіб для унітазів, 1 л.

Domestos  або еквівалент

не менше 50 од.

7

Засіб для меблів (аерозоль), шт.

Пронто SC Johnson або еквівалент

не менше 20 од.

8

Відбілювач, 1 л.

Білизна або еквівалент

не менше 20 од.

9

Освіжувач повітря

 

не менше 35 од

10

Губка кухона (10шт.уп.)

 

не менше 40 од.

11

Салфетка віскозні (10шт.уп.)

 

не менше 10 од.

12

Перчатки гумові про резинові (пара)

Фрекен Бок або еквівалент

не менше 25 од.

13

Ганчірка для підлоги

 

не менше 50 од.

14

Поліетиленові пакети для сміття (упак.): 35 л (упак. – 100шт.)

 

не менше 50 од.

1)         

15

Поліетиленові пакети для сміття (упак.): 120 л (упак.-10шт.)

 

не менше 50 од.

2)         

16

Туалетне мило рідке (5л.)

 

 

не менше 20 од.

17

Туалетний папір

Обухівська або еквівалент

не менше 250 од.

18

Лампи, стартери, патрони, вимикачі, розетки, тощр

 

За найпершої необхідності

19

Змішувачі води, кульві крани, унітази, зливні бачки та пристрої, картриджі, регулятори тиску, гнучкі шланги, прокладки у водопровідних кранах, кришки унітазу, кульові клапани та гумові муфти

 

За найпершої необхідності

20

Дверні замки, меблева фурнітура, довідники дверей, фурнітура для вікон

 

За найпершої необхідності

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

4260000,00 грн. (Чотири мільйони двісті шістдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.